Jūsų metai su Lietuvos muitine
Dėkojame už pasidalinimą savo patirtimi ir lūkesčiais
Kokios informacijos, susijusios su muitinės formalumais, labiausiai trūksta?
Ar informacija susijusi su muitinės formalumais prieinama ir suprantama visiems?
Diskutuokime ir dalinkimės patirtimi.
Ar teko ieškoti informacijos ar konsultuotis muitinėje? Ar lengvai ir patogiai gavote atsakymus į Jums kilusius klausimus? Gal norite pradėti veiklą, susijusią su muitinės formalumų atlikimu, ir ieškojote, kaip tą padaryti? O galbūt reikėjo pagalbos, kaip savarankiškai deklaruoti prekes? Kokios informacijos labiausiai trūksta? Kur ir kaip norėtumėte ją gauti? Kviečiame diskutuoti ir pasidalinti savo patirtimi bei įžvalgomis.
Pranešti apie netinkamą turinį
Ar šis turinys netinkamas?
Uždaryti diskusiją
Kokia šios diskusijos santrauka ar išvada?
2 komentarai (-ų)
Pokalbis
Laba diena,
Esame skubių siuntų vežėjai. Pasitaiko atvejų, kai Mobiliųjų grupių postų pareigūnai sulaiko prekes, išduoda Prekių sulaikymo protokolą. Klientams kyla klausimų - į ką jie galėtų kreiptis Muitinėje tokiais atvejais. Kartais analogiškos prekės jau yra tikrintos seniau ar galbūt tai labai svarbi klientui siunta ir jis turi papildomos informacijos, galinčios pagreitinti procesą. Norėtume patikslinimo, į ką tokiais atvejais nukreipti klientą? Pasiskambinus bendruoju konsultaciniu tel. nr. konsultuojantys asmenys neturi atsakymo, nukreipia į teritorinę tiesiog. Procesas stringa. Būtume dėkingi, jei apgalvotumėte, kaip galima pagerinti šį procesą.
Dėkoju.
Gerb. Gertrūda, dėkojame už drąsą pradėti diskusiją! Pasidedame šį Jūsų siūlymą prie tolimesnės analizės sričių, ieškant komunikacijos gerinimo galimybių. Ką būtų galima padaryti iškart, kad išvengtumėte panašių situacijų ateityje? Esant galimybei, siūlytume informuoti siuntų siuntėjus bei gavėjus, kad perduodant pervežimui siuntą, kartu pateiktų visus su siunta susijusius dokumentus (informaciją), ir jie lydėtų siuntą viso gabenimo metu. Taip išvengtumėte nesklandumų, susijusių su dokumentų ar informacijos trūkumu. Tačiau, jei jau atsitiko taip, kad siunta buvo sulaikyta – t. y., buvo surašytas prekių sulaikymo protokolas, muitinėje visais atvejais atliekamas tyrimas pažeidimo sudėčiai nustatyti. Papildomi dokumentai turės būti pateikti tyrimą atliekančiam Lietuvos muitinės padaliniui. Tais atvejais, kai siunta yra labai svarbi klientui, siūlytume kreiptis į tos teritorinės muitinės, kurios veiklos zonoje siunta buvo sulaikyta, Pažeidimų prevencijos skyrių.
Įkeliami komentarai...