Muitinės paslaugų naudotojų apklausa
Apklausa
Dėkojame visiems, kurie skyrė laiko ir pasidalino savo patirtimi, poreikiais bei lūkesčiais dėl kuriamo muitinės paslaugų portalo „Mano muitinė“
Pasibaigus apklausai, gavome 44 užpildytas anketas. Daugiau nei 60% respondentų nurodė, kad teikia atstovavimo muitinėje paslaugas ir naudojasi muitinės paslaugomis daugiau nei 50 kartų per metus.
Respondentų patirtis parodė, kad pagrindiniai sunkumai dabartinėje muitinės svetainėje yra susiję su nepatogiu informacijos išdėstymu (pateikimu), neveiksminga paieškos sistema, skelbiamais pasenusiais ir neaktualiais teisės aktais.
Siekiant muitinės paslaugų portale „Mano muitinė“ patenkinti naudotojų lūkesčius ir išspręsti egzistuojančias problemas, svarbu:
- Įdiegti pažangesnę paieškos sistemą, kuri leistų greitai rasti informaciją pagal raktinius žodžius ir filtrus.
- Struktūrizuoti informacijos pateikimą pagal naudotojų poreikius.
- Užtikrinti, kad pagrindinė informacija būtų aiški, patogiai išdėstyta ir lengvai suprantama visoms naudotojų grupėms.
- Nuolat atnaujinti portalo turinį pagal naujausius teisės aktų pakeitimus ir aktualijas.
Džiaugiamės, kad trečdalis respondentų sutiko dalyvauti tolimesniame portalo kūrimo procese, prisidėdami prie naudotojų poreikių detalizavimo, prototipų vertinimo ir testavimo.
Tik bendromis jėgomis galėsime rasti geriausius sprendimus ir sukurti muitinės paslaugų portalą „Mano muitinė“, kuris atitiktų visų naudotojų lūkesčius ir poreikius.